De 3 Beste Roulette Kolonne Strategier
Kolonne betting er ikke førstevalget for de fleste offline og online roulette spillere. Men hvis du er seriøs med å vinne, bør du ikke overse disse tre, 2: 1 utbetalingsalternativene. Se på de tre settene med 12 tall knyttet til hver av kolonnene nedenfor.
- 1. Kolonne: 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 34
- 2. Kolonne: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29, 32, 35
- 3. Kolonne: 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36
Hvis du satser $ 10 på en av Roulette kolonnene, (med tanke på det nåværende nullpunktet for tiden … skal jeg ta opp det senere) du har en 1 av 3 sjanser til å vinne. En gevinst vil returnere deg på $ 30 hvorav $ 10 er din gjenopprettede innsats og $ 20 er din fortjeneste. Når du velger en kolonne, er det 24 tall fra de to gjenværende kolonnene som kan føre til at du mister. (2 til 1 mot din vinnende innsats).
Hvis du satser en kolonne 9 ganger og vunnet 3 resultater, ville du være på breakeven punktet. Vinn et nytt utfall utover 1/3 divisjonen, og du vil tjene penger på to enheter. Roulette kolonne spill ser ut som et anstendig spill, gitt potensialet til å vinne to enheter mot å stå for å miste en enhet i hvert spill, selv om det er to kolonner mot din.
Men å vite hvilken Roulette kolonne du vil følge, eller hvilken spill kolonne du vil bytte til, er hvor det virkelige spillet begynner. Hvis 1 av hver 2 beslutninger du gjør er riktig, vil du tjene penger. Men hvis du bare vinner 1 av 4 vil du miste penger.
Hvis du vil finne ut hvor god din Roulette prediksjon ferdigheter er, er kolonne spill spillet for deg. Og hvis du helst vil følge reglene for en logisk Roulette-strategi, så les videre fordi jeg skal vise deg hvorfor KOLONNE INNSATS kan være like spennende som å satse på et tilfeldig sett med 12 INDIVIDUELLE ROULETTE NUMMER.
Roulette spill system 1: Kolonne vurdering
Under prosessen med å teste og forbedre min innsats metoder, oppdaget jeg en skjevhet på hvor godt hvert sett av kolonne numre er forbundet med et hjul.
I live Roulette setter en forhandler spillene i bevegelse:
Nye live roulette spill begynner fra den nummererte lommen en ball som sist ble landet inn. En forhandler plukker opp ballen og roterer hjulet i motsatt retning som det var i det forrige spillet. På nesten samme tid flagger forhandleren ballen inn i ballsporet og får det til å snurre mot hjulets retning.
Ball-hjul forhold:
Fra min forskning er det rundt en 70% sjanse en ball til slutt vil ende opp landing i en lomme i nærheten av der den siste avgjort (Hjem pocket tilkoblinger) eller nesten rett overfor hjulet innenfor en avstand på noen få lommer (vekk lomme tilkoblinger) til tross for reise og drama (spinn, baner og hopper) av en ball på vei til en av de 37 lommene.
Tilfeldighet:
Du kan si at bestillingen ikke kan formes ut av tilfeldighet, og Roulette er et tilfeldig spill av sjanse. Mens Roulette er et tilfeldig spill av sjanse, kan du prøve å vinne med logikk som et middel til å bekjempe problemet med tilfeldighet.
For eksempel, del hjulet i kvartaler (fra et hvilket som helst punkt av hjulet) slik at en ball må komme til land i ett av fire kvartaler.
- Så vil en ball enten returnere til samme kvartal eller
- Land motsatt den tidligere vinnende lommen innenfor avstanden til noen få lommer eller
- Land i ett av de to andre resterende kvartaler.
Selv om det gjelder punkt 3. Selv om en ball ikke resulterer i Home eller Away-tilkoblingskolonne lommer, inneholder de andre to kvartalene også nummererte lommer som tilhører det samme settet av kolonnnumre fra det forrige vinnende resultatet. (Forekommer i ca 30% av utfallet til resultatresultater)
Dermed er det en sterkere sannsynlighet at et av tallene fra det forrige kolonneavkastningsresultatet vil gjenta. Faktisk er en (Direkte) gjentagelse etter min mening mest sannsynlig enn et tall som tilhører en kolonne fra et resultat som er sett før det siste (One Before Last) eller et tall som tilhører en kolonne i et (Crossover) utfall; fra den tidligste tid til den nyeste som vises.
Se på illustrasjonene nedenfor. Hver av dem er knyttet til de sammenkoblede Away-tallene for alle 3 kolonnene.
Første kolonne: 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 34 Vekkforbindelser
Andre kolonne: 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29, 32, 35 Vekkforbindelser
Tredje kolonne: 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36 Vekkforbindelser
Sannsynlighet:
Jeg tror ikke alle Roulette-kolonnene er like når det kommer til hjem og vekk lommeforbindelser. Jeg har rangert de tre kolonnene basert på hvor koblet de er. Jo nærmere Home og Away kolonnenummer er på hjulet, desto sterkere sannsynligheten for gjenoppbygging vinner.
Lomme kraft forbindelser:
Basert på min scoring for hvert av de 36 tallene som sminker de tre kolonnene, er en kolonne bedre koblet over de andre to. Selv om kolonnen i andre plass ikke er langt borte. Alle tre kolonnene har sterk lomme Hjem og Away-forbindelser, men av de tre er den andre kolonnen den beste.
I min bok, Gold Mining Roulette Wheel, gir jeg en komplisert sammenbrudd av hvordan jeg scorer hver kolonne basert på både Hjem og Away-tilkoblinger.
Roulette spill systemet 2: automatiseres forutsi metode (APM)
Dette APM-systemet er en prosess med å satse på forskjellige kolonner basert på tidligere resultater. En Roulette-spiller kan dra nytte av utfallene som dannes i mønstre.
Fra spinnresultat til spin-utfall er det tre muligheter. Disse er;
- (D) Direkte gjentakelser. Tall fra samme kolonne vises en etterpå. Eksempel: x-x-x / y-y-y / z-z-
- (OB) Resultat før sist. Et tall fra et tidligere utfall før D eller før C eller en serie med direkte gjentakelse eller C-utfall. / D Eksempel: z-x-x-y-y-x ‘x'en var resultatet før Direct repeat double' y ‘, så det skjedde en Før dobbelte Direct y-y. / C Eksempel: Z-x-x-y-y-x-z-x ‘x'en var resultatet før' z ‘så det skjedde en før' z ‘.
- (C) Crossover. Et nummer som bringer den tidligste kolonnen til den siste kolonnen. Eksempel: z-x-x-y-y-x-z ‘z' representerte en Crossover, så hvis neste utfall etter ‘z'en er en' y ‘, ville dette være en Crossover too.System 2 fungerer på følgende måte. Du husker D, OB, C forkortelse indikatorer og tilordne en til hvert nytt utfall som de vises. Fortsett i samme vene som i illustrasjonen nedenfor og hvordan jeg har forklart det over. Rent logisk!
Denne APM-metoden vil informere deg hvilken kolonne du vil satse på neste. Det er et utmerket Roulette Betting System hvis du ikke kan bestemme hvilken kolonne du vil satse på. Det fungerer! (ikke hele tiden, men det er kraftig) Logg inn på din 888casino konto for å prøve.
Det vil ikke alltid være 100% korrekt, men ikke glem utbetalingen er 2: 1, noe som betyr at dette systemet vil holde deg i spillet, og du vil stå en god sjanse til å gå inn i fortjeneste.
Merk: Hvor ser du?? Dette betyr at det ikke er nok informasjon for å starte spillet. Dette skjer bare i begynnelsen av et sett med utfall. Nummer 36 gir oss all den informasjonen vi trenger for å begynne å satse.
Du fortsetter å tildele ordre til resultatene. Når du ser to eller flere av de samme indikatorene på rad, representerer dette to eller flere gevinster. Understreke de vinnende forbindelsene når du fortsetter å la APM gjøre sin logiske ting.
Jeg har notert Wins and Loses (W / L) under D / OB / C tilkoblede og ikke-tilkoblede kolonneindikatorer. Som du kan se, ville jeg ha begynt å satse fra # 14.
Totalt satte jeg 16 ganger. Jeg tapte 8 og vant 8. Forutsatt at jeg har mistet -16 ganger, og min innsatsen per spill er $ 10, beløper dette seg til – $ 160. Nå skal jeg beregne avkastningen min. Jeg vant 8 ganger, 8 x $ 30 = 24 ($ 30 fordi utbetalingen er 2: 1 så $ 20 er vinneren og $ 10 representerer retur av hver av mine vinnende innsatser.
Subtraherer – $ 160 min totale flatbetting-utlegg, fra min $ 240 retur, jeg vant = + $ 80. Selv om i spillresultatet # 15, var jeg faktisk å vinne + $ 90. Kort sagt når du taper, mister du -1, og når du vinner, vinner du +2, dermed opp +2 eller ned -1
ROULETTE INNSATS SYSTEM 3: KRAFT AV REPEATER
Etter at jeg hadde oppdaget sterke kolonnekoblinger, oppdaget jeg at «Direkte kolonnekoblinger» er mest sannsynlig å gjenta. Så, for eksempel hvis Roulette # 18 var det siste resultatet, ville du satse på den tredje kolonnen. Og fortsett å satse på denne kolonnen til du mister. Da ville du bare bytte til å satse på kolonnen som førte til at du tapte. I min erfaring har alternativet Direkte [D] en kant, om enn en liten.
Stoppe tapet og vinne målet for alle tre systemene:
Det er viktig å merke seg at om du spiller et system eller en kombinasjon av alle tre systemene, selv om du kan gå inn i profitt, kan du også miste gevinstene dine, ettersom tapende resultater følger vinnende resultater. Så det er viktig å prøve å avslutte et spill på en dag eller en sesong, si med +5 enheter, vinne i fortjeneste.
Det er ikke noe poeng å vinne og så miste det du har vunnet fordi du ikke stoppet. Eller miste og vinne tilbake det du bare hadde mistet for å vinne og tape igjen. Når det gjelder hvordan man vinner på rulett: Å vinne tilbake det du har mistet i en økt i boken min, er klassifisert som en seier.
I mitt system 2 eksempel stoppet jeg ikke ved å slå på de fem tapene på rad. Jeg kunne ri den ut fordi jeg er på en 2: 1 utbetaling. Og som du ser, endte jeg opp med fortjeneste. Men du må fortsatt ha et totalt stoppfall på -10 per økt, bare hvis du opplever et dårlig sett med resultater.
Tips: Slik kan du bruke alle 3 Roulette kolonne Systemene til din fordel. Hvis du bruker System 1, kan du faktor i kraften til System 2, slik at hvis System 2 indikerer at den andre kolonnen forfaller, (hvis du bestemmer deg for å følge 2. kolonne), enten det skyldes en D, OB eller C, du kan legge til 50% av din første innsats for følgende utfall, og i tillegg til en D-gjentagelse som representerer system 3 som kommer inn i spill, kan du legge til ytterligere 30% av din første innsats. Så hvis $ 10 er din første innsats, er 50% en ekstra $ 5 og 30% og ekstra $ 3 totalt maks innsatsstørrelse = $ 18. Dette vil bety at Systems 2 og 3 (eller begge) vil informere deg om at sannsynligheten for system 1 forekommer er mer sannsynlig. Dermed trenger du ikke å satse den andre kolonnen hver tur hvis du ikke vil. Du kan være superselektiv når du tillater den automatiserte forutsigelsesmetoden for system 2 å hjelpe deg med å bestemme rulettbeslutningene dine. Hvis System 2 informerer ikke for å satse på System 1, gjør det ikke, eller hvis du fortsatt gjør det, reduser du innsatsen din.
Å håndtere null:
Når et nullresultat oppstår (europeiske roulettehjul inneholder en enkelt null), taper spillerne halvparten av sin innsats ved å satse på jevne sjanser: RØD / SVART, HØY / LAV, ODD / EVEN, mens spillere mister alle sine spillechips på alle 2: 1-alternativer for eksempel kolonner, men kolonnespill har fordeler som oppveier noen få null-spill her og der.
Hvis du skal satse veldig kort, si innen 10-20 utfall, og dekk så nullet akkurat nok til å sikkerhetskopiere innsatsen din i en kolonne ELLER for å dekke eventuelle økninger i kolonneinnsatsen din hvis du legger til hvilken prosentandel du anser som passende.
Hvis du skal for det meste ha flate innsatser og spille over 50-100 resultater, så glem å dekke null fordi dette vil spise inn i bankrollen din. For eksempel, hvis nullresultatene sier tre ganger i 100 spinn og du ikke hadde dekket null, ville du ha mistet bare tre enheter. INGEN STOR SAK!
Mens du hadde dekket nullet for å beskytte din $ 10 flat kolonne-innsats: si med 30c ville du ha mistet $ 30 (100 x 30c) og vant (inkludert 30c x 3 innsatsene tilbake) = $ 32.40 (så bare å vinne $ 2,40 når du vurderer din x3 $ 10 kolonne tap på $ 30) Fordi ikke glem når null vises, mister du fortsatt dine tre kolonne-spill.
Det er derfor ikke verdt å dekke nullet ditt, med mindre du kommer til å BET BIG og bare for en kort tid; over et begrenset antall resultater, dvs. du skal gå for det! Fortjeneste eller tap! eller alt eller ingenting!
Overvei også om null ikke resulterer i 50-100 resultater eller vises bare én gang, vil du miste enda mer ved å dekke det.
Online casino Roulette kan være morsomt og givende. Mer så hvis du kan justere dine kolonnebetsavgjørelser med