Introduksjon til eSports Innsats
Selv om det ikke nødvendigvis er et krav om å være en spiller entusiast selv, har eSports vært et «varmt» emne de siste årene, og det er usannsynlig at euforien om det vil gå av når som helst snart. Bransjen er anslått å være verdt rundt 1,5 milliarder dollar innen 2020, og antall hyppige eSports-seere utgjorde 143 millioner i 2017. I lys av at eSports video innhold som er satt vil trolig nå 6,6 milliarder timer i 2018, vil antall hyppige seere og entusiaster forventes å stige til 250 millioner innen 2021. eSports vokser rundt i verden, men er definitivt store i Nord-Amerika og Kina. Over hele kloden eSports-spill har blitt populært, konkurransen mellom spillerne vokser, men det er antall lag disse spillerne kan bli med, økende antall turneringer og sponsorer rundt om i verden.
Den beste eSports Betting Bookmakers akkurat nå
Enten du allerede har vært dypt fortryllet av det magiske opplevelsen videospill tilbud, følger oppfølgings retningslinjene seg for å gå gjennom alt som er viktig, det er å vite om eSports. Så vær så snill å lese videre for å gjenoppdage verden av eSports.
Hva er nytt om eSports spill innsats – Nylige artikler og nyheter
Introduksjon til eSports-spill og grunnleggende emner
Fordi eSports Betting har vokst mye og blitt svært populært blant spillere, har vi utarbeidet en omfattende seksjon som vil dekke essensen av dette nye fenomenet i detalj og hjelpe deg med å forstå emnet i sin helhet. La oss starte med de aller grunnleggende temaene i emnet for eSports Betting. For å bli kjent med de mest populære eSports-spillene, se vår side dedikert til dette her. Som du kanskje er klar over, er de fleste tenåringer som tilhører folk med pseudonymer som F0rest eller PewDiePie, noen av de mest populære eSports-spillerne i bransjen, og du kan bli kjent med dem på våre sider her.
Hva er eSports?
eSports eller elektronisk sport klassifiseres som konkurransedyktig spill på profesjonelt nivå. Mens noen fortsatt er utformet som ett-mot-format, er flertallet av eSports-spill lagbaserte. Selv om en rekke turneringer og ligaer spilles årlig på regionalt og globalt nivå, er tipping point for hver inspirert fan de siste hendelsene også kjent som mesterskap. Disse store og spektakulære eSports-hendelsene har sett betydelig vekst i seere, og dermed inntekter de siste årene. Konkurrenter favner lett muligheten til å presentere deres raffinerte ferdighetssett og få popularitet. Konkurransedyktig ånd og flair for en seier nytes av et stadig økende live publikum mens millioner av mennesker fortsetter å se med uvitende interesse spillene online. Så mange lukrative muligheter oppstår, blir kringkastingsselskaper og andre parter involvert i et forsøk på å oppnå deres rettferdige andel.
Hvilke typer spill er det i eSports?
Den mest relevante og populære klassifikasjonen av eSports-spill inkluderer følgende:
First-person shooters (FPS)
Som navnet antyder, er disse individuelle spille, hvor spilleren opplever spillet gjennom øynene til en avatar av hans / hennes valg, eller hvis det ikke gis noe valg – fra perspektivet som er forhåndsinnstilt av spillet. Førstepersons skytterne er vanligvis sammensatt av forhåndsdefinerte nivåer med vanskelighetsgrader og dreier seg om raske kamper. Noen spill gir spillere erfaringspoeng etter vellykket gjennomføring av et oppdrag som brukes til å frigjøre nye evner og låse opp våpen. I motsetning til dette er andre førstepersons skyttere sentrert på fortellende, problem løsende og logiske puslespill. Uten noen innvendinger for fullstendighet, inkluderer noen av de mest kjente og favoriserte første spillernes navn som Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Counter-Strike: Global Offensive, Overwatch og Battlefield 1. Den første person shooter, så vel som Multiplayer online kamp arena spill, er lederne i eSports. Omtrent 3/4 av eSports turneringer er enten FPS eller MOBA.
Multiplayer-online kamp arena (MOBAs)
Suksessfully differensiert som en spill generasjon alene og fortsatt utviklet i et raskt tempo, ble MOBA moniker først foreslått av Riot Games, en amerikansk video spillutvikler, og eSports turnerings arrangør. Her er noen av fellesene alle spillene som tilhører sjangeren ser ut til å dele. Opposisjonelle lagersamfunn bruker mange uselviske forsøk på å bevare deres hjemmebaser fra total nedrivning, og den som først vil se sin oppmerksomhet, oppnår vinner, tilsvarende. I motsetning til de første skytespillene, er topp-ned-perspektivet tilstede, eller dette er et forhøyet synspunkt over handlingen. Videre er forsvars tårnene vanligvis til stede for å styrke hjemmet og automatisk ødelegge motstandsdyktige fiender. Spillere kan navigere mesteparten av kartet og stole på noen tåke av krigselementer for å planlegge og utføre smugangrep mot fiender. De såkalte RPG-elementene, som står for tilfeldig talgenerering, gjør det mulig for avatarer å øke nivåene opp og få nye evner ved å øke antall totalt drep. Uten innvendinger for fullstendighet, inneholder noen av de mest kjente og favoriserte MOBA navnene som Legends Legend, Dota 2, Stormens Heroes og Smite.
Sanntids strategi
Strategispill involvere taktiske valg og manøvrer ved å motsette lagspillere i form av optimal bevegelse og disponering av store styrker, samt interne beslutnings tre stil tenkning og avansert situasjonsforståelse. Målet er klart – en taktisk overlegenhet som bestemmer det endelige resultatet av kampen ved hånden. Noen av de mest kjente og favoriserte strategispillene inkluderer navn som StarCraft II: Wings of Liberty, Civilization VI, Total War: Warhammer 2 og XCOM 2.
Kort, Racing og Sports spill
Kort har alltid vært blant de mest kjente og favoriserte spillene å spille, og fortsetter å få enda mer popularitet i dag. Alternativer varierer fra gambling kortspill som blackjack og poker på e-kasinoer til sportsspill på samlekortspill. Den sistnevnte bygger på sammenhengen mellom å slå to motstandere mot hverandre med det endelige målet å redusere motstanderens helse til null. Begge spillerne får tilpassbar kortstokk som er utsmykket med fantasy eller science fiction tegneserier og brukes til å utfordre motstanderen til en-mot-kamp. Kortspekter i variasjon og består normalt av minions, staver, våpen og heltkort. Noen av de mest populære kortene eSports-spillene er Hearthstone, Artifact, Gwent: The Witcher Card Game og The Elder Scrolls Legends.
Racingspillene er ganske selvforklarende. Spillere engasjerer seg i racingkonkurranser mens de plasseres i ulike typer omgivelser som inkluderer variasjoner i land, vær, veibanehinder og hindringer. Noen av de mest populære racing eSports-spillene er iRacing, F1 Esports-serien, Forza Motorsport 2 og Project CARS Esports. På samme måte konfronterer sportsspillere spillere som stoler på argumenter for alvorlig ferdighetssett og atletisk i sin enstendige jakt etter den ultimate seieren . Avhengig av spillet, finnes ulike typer omgivelser. I tillegg kan spillerne oppnå nivå på bestemte fremskritt, poeng oppnådd og evnen til å låse opp flere funksjoner. Noen av de mest populære sports-eSports-spillene er FIFA-serien, NCAA Football, Madden NFL og Rocket League.
Hva er i fremtiden for eSports?
Våre team eSports-eksperter mener at eSports vil vokse raskt og eksponentielt. De fleste av de yngre generasjonene kjenner eSports, kjenner spillerne, turneringene, spillene. Det er ikke nødvendigvis tilfellet med generasjonene 40 og over. Imidlertid tror vi at eSports vil bli vanlige og ved vanlige, mener vi alle tidligere Millenials vil vite om det. eSports-turneringer vil trolig overgå vanlige sportsbegivenheter og turneringer. Mens det ville være vanskelig å slå NBA-spill, store tennis slam turneringer, olympiske spill, ville det være ganske mulig i nær fremtid. Våre lagsprognoser er at eSports vil overgå vanlige sport når det gjelder popularitet, seerskap og inntjening i løpet av et tiår.
- Topp programvareleverandører
- Mobile vennlig design
- Live chat
- Spesielt fokus på tyske spillere
- Unik og høy ytelse programvare
- Eksklusive 3D-spilleautomater
- Flott 300 % velkomstbonus
- Fair Crypto Play
- Extensive Games Selection